За връзка с нас
Пловдив, България,
info@digitalmarketing.bg
Търсите бизнес партньор?
info@digitalmarketing.bg
Тел: +359 988 98 2222
Back

Дигитален маркетинг примери

Дигитален маркетинг примери

Виждате как дигиталната ера промени нашето ежедневие. Ето няколко примера за това как интернет маркетинга може да помогне на бизнеса Ви.

Да кажем, че Вие сте майстор, чиято дейност се е развила само чрез препоръки и мнения на доволни клиенти. До сега никога не сте имали дигитално присъствие, но бихте искали да развиете бизнеса си до ново ниво.

Как бихте успели с бизнеса си, ако сте онлайн?

Едно от най-големите предимства да бъдете онлайн е, че по-голямата част от потребителите вече използват ежедневно виртуалното пространство.

Дигиталното присъствие, би означавало, че ще бъдете видими и откриваеми, когато хората търсят онлайн бизнеси като Вашия.

Нека приемем, че някой търси “майстор Пловдив” и Вашият уеб сайт се появи в резултата.

Как би могъл да се възползва от това бизнеса Ви? Възможностите са безброй.

Когато клиента кликне върху връзката към сайта Ви, може да научи много за Вас.

Може да прочете какви услуги предлагате, може да гледа видео клип за ремонтни дейности, публикуван, за да демонстрирате Вашите знания; да прочете отзиви от доволни клиенти; да разгледа ценовата Ви листа; да намерят офиса Ви в Google Maps или оферта за безплатна консултация, която предлагате.

Може би ще попълнят форма за контакти, за да попитат въпрос или да направят запитване за оферта.  Или биха Ви последвали в социалните мрежи, за да разберат повече за Вас и вашият бизнес, като разгледат още повече снимки и видеа.

Вие може да не разполагате с всички тези опции на сайта Ви, но тези примери показват разнообразните начини, по които може да се възползвате от услугите по дигитален маркетинг.

И познайте какво? Вашето онлайн присъствие може ви даде подробни и много ценни статистически данни за потенциалните Ви клиенти, това, което те искат и как да им го предоставите. Как по-точно? Интернет Ви дава възможност да показвате персонализирани, насочени реклами на хората, точно като търсят това, което предлагате. Например с помощта на реклами в търсачките може да показвате реклами на потенциални клиенти, като например хората, които търсят “ремонт на бани Пловдив”. Също така може да ограничите рекламите да се показват в рамките на определен географски район или на определен радиус от офиса Ви.

За да увеличим ефективността от персонализираните реклами, ние може да използваме инструменти за анализ, за да разберем дали хората, кликнали върху рекламата Ви, са посетители сайта Ви и дали са извършили определени действия, като попълване на форма за контакти, гледане на видео реклама или др.

Чудите се от къде да започнете? Запишете се за безплатна консултация.

За много бизнеси, най-голямото предизвикателство да бъдат онлайн, не е само използването на новите инструменти и технологии в интернет, а създаването на дигитален маркетингов план. Имаме много безплатни ресурси, които ще Ви помогнат.

Нека изброим кратък списък с основните неща, за които трябва да помислите:

  1. Първо обхват – Уеб сайт, мобилни устройства, социални мрежи.

Има безброй много възможности, където може да започнете.

  1. Технология и съдържание. – тук трябва да решите дали може сами да се справите с техническите аспекти, за да създадете реклами, което може да Ви отнеме много време и усилия, или бихте решили да потърсите помощ от дигитална агенция.

 

Оценете Статията

0 / 5

Your page rank:

Andreyana Kulina
Andreyana Kulina

Оставете Коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.

Използваме бисквитки, за да ви предоставим най-доброто изживяване. Бисквитки