За връзка с нас
Пловдив, България,
info@digitalmarketing.bg
Търсите бизнес партньор?
info@digitalmarketing.bg
Тел: +359 988 98 2222
Назад

Афилиейт маркетинг

Съдържание Скрий

Какво е афилиейт маркетинг?

Афилиейт маркетингът е система за привличане на клиенти, основана на работа с посредници. В същото време те получават определено възнаграждение за дейността си. За да постигнете успех в тази област, е необходимо да имате ефективна стратегия.

Афилиейт маркетинг е дейност, която се състои в популяризиране на продукти или услуги на друга компания или лице. За тази цел посредникът получава определена сума пари. Следователно, за да функционира, е необходимо да се намери продукт, който представлява интерес, да се рекламира пред трети страни и да се получи дял от печалбата.

Най-просто казано, афилиейт маркетингът е практика, при която се плаща на афилиейт партньор за популяризиране на продуктите на даден продавач. 

В афилиейт маркетинга участват. 

Маркетолог: наричан още марка или създател. Тази страна е собственик на продукта.

Партньор: често наричан издател,рекламодател или афилиат. Тази страна насърчава хората да купуват продуктите на продавача. Обикновено партньорите са лидери на мнение, блогъри и компании за афилиейт маркетинг.

Афилиейт мрежа: Посредник между афилиата и афилиейт програмата на търговеца. Макар че афилиейт мрежата не е абсолютно необходима, за да се свържат партньорът и търговецът, тя е често срещан канал за такива взаимоотношения. 

Клиент: това е очевидно още от името. Той купува продуктите, които афилиатът промотира.

Как работи афилиейт маркетингът?

същност на афилиейт маркетинга и как работи една афилиейт програма

Търговецът дава на всеки партньор уникална връзка (линк), за да може да проследи кой е отговорен за дадена продажба.

Когато някой кликне върху тази връзка, на устройството му се съхранява малък файл, наречен “бисквитка”.

Бисквитката на афилиата прави две неща:

  • Тя помага на търговеца да припише продажбата на правилното лице;
  • Тя (обикновено) съдържа дата на изтичане на срока на валидност, така че да ви бъде платено, дори ако купувачът забави покупката си.

Бисквитките – съюзници на афилиейт маркетинга

Макар и невидими за нас, “бисквитките” са съществена част от ежедневието в интернет. Ако някога сте искали от даден уеб сайт да запомни потребителското ви име и парола или сте виждали реклами, свързани с нещо, което току-що сте търсили, вече сте използвали бисквитки.

В афилиейт маркетинга “бисквитките” се използват за запомняне на поведението на потребителя, например връзките, върху които е кликнал. По този начин е възможно да се проследят действията им, за да се види как са направили покупка от рекламодателя. 

Така че, когато потребителят кликне върху връзка на афилиат, връзката, чрез която той стига до целевия уеб сайт (сайта на рекламодателя), съдържа информация за афилиата, рекламата, върху която е кликнал и размера на комисионната. Нека разгледаме целия процес по-подробно:

Партньорът сключва споразумение с рекламодателя, чрез което ще популяризира неговите продукти или услуги в замяна на комисиона. От този момент нататък всеки път, когато афилиатът споменава продукти или услуги на рекламодателя на своя уеб сайт, той ще включва афилиейт връзка. 

Потребителят посещава уеб сайта на партньора и кликва върху една от връзките. В този момент на компютъра на потребителя се съхранява “бисквитка”. Потребителят извършва покупка (или друга конверсия) на уеб сайта на рекламодателя. Докато завършва процеса, рекламодателят проверява компютъра си за “бисквитки” на партньора.

При намиране на бисквитката на афилиейта рекламодателят отбелязва съответната комисиона. Тази комисиона се добавя към отчет, в който рекламодателят събира целия трафик и реализациите, които идват през партньорската връзка.

В края на всеки период на фактуриране (обикновено месечен) рекламодателят плаща на партньора съответната комисиона.

Как да започнете с афилиейт маркетинга

Следвайте тези 5 прости стъпки.

  • Вземете решение за платформа
  • Изберете своята ниша
  • Намерете афилиейт програми, към които да се присъедините
  • Създайте страхотно съдържание
  • Насочете трафика към вашия партньорски сайт

Стъпка #1: Изберете своята платформа

Не липсват платформи, които са на ваше разположение. По принцип всяка платформа, в която можете да публикувате изображение, видеоклип или текст, може да служи като платформа за афилиейт маркетинг.

Възможностите включват:

Блог

Имейл

YouTube

Instagram

Snapchat

TikTok

Всички тези платформи са сравнително лесни за започване на работа. 

Стъпка #2: Изберете своята ниша

Нека бъдем честни: ако днес започвате блог, сте изправени пред огромна конкуренция. 

За да имате най-големи шансове за успех, обособете ниша.

Изберете тема, която е фокусирана върху конкретна категория. Например темата “храна” е огромна категория. Вместо да се занимавате с нея, опитайте с нещо по-специфично, като например приготвяне на храна на скара.

Поддържането на темите в тесен кръг може да ви помогне да изградите по-фокусирана аудитория и потенциално да ви помогне да се класирате по-високо в търсачките.

Стъпка #3: Намерете афилиейт програми, към които да се присъедините

Можете да се насочите към програми, които са високоплатени, но предлагат продукти с малък обем, или към програми, които са нископлатени, но предлагат продукти с голям обем.

Например първокласните програми за уеб хостинг плащат в диапазона 150-200 USD. Тъй като обаче те предлагат хостинг за сайтове с голям трафик, броят на купувачите е ограничен.

За разлика от тях програми като Commission Junction и Amazon Associates плащат едноцифрени комисиони. Предимството е, че можете да продавате почти всичко, което е включено в тяхната платформа. 

Подходящата за вас програма зависи от вашите умения и област на интереси.

Стъпка #4: Създавайте страхотно съдържание

Ако искате партньорският ви сайт да успее, трябва да създадете висококачествено съдържание, в което партньорските ви връзки да се вписват естествено.

Тази част може да повлияе на успеха ви. 

Без значение колко страхотни са продуктите на партньора ви, все пак трябва да ги популяризирате чрез висококачествено съдържание, което да ангажира и конвертира аудиторията ви.

Да речем, че използвате блог като платформа за афилиейт маркетинг. Не публикувайте само текстово съдържание около продуктите, които промотирате. Вдъхнете живот на съдържанието, като добавите изображения на продукти, мнения на клиенти, видеоклипове за разопаковане и др.

Стъпка #5: Насочете трафика към вашия афилиейт сайт

След като сте написали рекламното си съдържание, споделете го на сайта си или в платформите на социалните мрежи. Ако имате списък с абонати, можете да създадете маркетингова кампания по имейл. И не забравяйте да имате център за афилиейт маркетинг на уеб сайта си със страница с ресурси, където да споделите кратък списък с всички инструменти, които използвате и обичате.

Видове афилиейт маркетинг

1. Несвързан афилиейт маркетинг

Първият вид афилиейт маркетинг се нарича “несвързан” или когато нямате авторитет в нишата на продукта, който рекламирате, т.е. няма връзка между вас и клиента. Това често включва провеждане на рекламни кампании с платени кликове (PPC) с афилиейт линк и надежда, че хората ще кликнат върху него, ще купят продукта и ще спечелят комисиона.

Несвързаният афилиейт маркетинг е привлекателен, защото не е необходимо да вършите никаква работа. Фирмите за афилиейт маркетинг разчитат на репутацията и доверието на целевата аудитория онлайн. Някои афилиейт маркетинг специалисти нямат време или желание да изграждат тези взаимоотношения, така че този вид маркетинг е най-добрият вариант за тях.

2. Свързан афилиейт маркетинг

Свързаният афилиейт маркетинг е практиката на популяризиране на продукти и услуги, които не използвате, но са свързани с вашата ниша. Афилиейт маркетингът в този случай има аудитория, независимо дали е чрез блогове, YouTube, TikTok или друг канал. Свързаният афилиейт маркетър има и влияние, което го прави надежден източник за препоръчване на продукти, дори и никога да не ги е използвал преди.

Макар че свързаният афилиейт маркетинг може да генерира повече афилиейт приходи, той е свързан с риска да рекламирате нещо, което никога преди не сте опитвали. Това може да е най-лошият продукт или услуга в историята, а вие дори да не знаете. Необходима е само една лоша препоръка, за да загубите доверието на аудиторията си. Ако нямате доверие и прозрачност, ще ви е трудно да изградите устойчив бизнес в областта на афилиейт маркетинга.

3. Афилиейт маркетинг с участие

Афилиейт маркетингът с участие се отнася до препоръчване само на продукти и услуги, които афилиейт маркетингът е използвал и в които наистина вярва. 

При този вид маркетинг афилиейт маркетингът използва влиянието си, за да популяризира продукти и услуги, от които последователите може би наистина се нуждаят, вместо да плаща, за да получи кликвания върху рекламен банер. Изграждането на този тип доверие в аудиторията отнема повече време, но то е необходимо за изграждането на устойчив бизнес.

Ангажираният подход прави рекламата много по-лесна за партньорите в афилиейт маркетинга. Не е нужно да се криете зад скъпи PPC реклами и да се надявате на кликвания и продажби. Една органична история в Instagram или публикация в блога за опита ви с даден продукт ще ви помогне много.

Къде може да приложите афилиейт маркетинг

Освен традиционните начини за популяризиране на връзките на афилиейт маркетинга, през последните години се наблюдават и отличителни нови тенденции. В следващия раздел са разгледани някои от тези тенденции и по-традиционните начини за популяризиране на афилиейт линкове.

Инфлуенсър маркетинг

Ако сте предприятие със значителна или страстна аудитория, помислете за инфлуенсър маркетинг.

Благодарение на социалните мрежи и платформи като YouTube влиятелните лица са едно от основните лица на днешния афилиейт маркетинг. 

Например, в Instagram можете да споделяте и популяризирате връзките си чрез:

  • тагване на марката, когато популяризирате нейния продукт.
  • добавяне на връзки към биографията си.
  • като използвате Instagram Stories и IGTV, за да разказвате за продуктите и да ги популяризирате
  • сравнения на продукти и ръководства, за да образовате аудиторията си

Когато добавяте връзки, не забравяйте да включите силен призив за действие (CTA), за да насърчите посетителите да кликнат.

Блогване

Афилиейт маркетингът често е предпочитан от блогърите, които искат да печелят от съдържание. 

Блогърите обикновено са специализирани в определена ниша и споделят продукти или услуги, които представляват интерес за тяхната аудитория. Този тип афилиейт програма работи добре с нишови бизнеси и колкото по-дълбоко можете да се ориентирате в нишата, толкова по-добре. 

За да приложите афилиейт маркетинг в блога си, включете връзки в публикациите в блога или добавете банери, видеоклипове и дори изскачащи прозорци. Социалните мрежи и електронната поща също могат да ви помогнат да споделяте връзките си. 

Въпреки това включвайте връзки само когато са естествени и не прекалявайте с продажбите. Ако имате бюлетин, споделяйте връзките си чрез специални оферти, списъци с подаръци, сравнения на продукти.

Микросайтове

Микросайтовете или минисайтовете са отделени от основния уеб сайт и често се използват за насочване към определена аудитория. Марките могат да ги използват заедно с други маркетингови усилия, като например блогове или социални мрежи.

Форматът на микросайта варира от отделни страници за популяризиране на конкретни продукти или услуги до колекция от страници. Той може да има собствен домейн или да е поддомейн на основния сайт. 

Сайтове на социални мрежи

Търговците на афилиейт продукти могат да рекламират във Facebook и други сайтове на социални мрежи, но трябва да проверите дали рекламите ви отговарят на указанията за всеки канал.

Споделянето на вашите връзки за афилиейт маркетинг във Facebook или подобни сайтове може да бъде идеално за афилиати с голям брой последователи или с много нишов продукт.

Някои начини за споделяне на вашите връзки включват:

Реклами във Facebook

Лични страници

Групи

Промоционални публикации

Списъци с имейли

Списъците с имейли са друг популярен начин за споделяне на афилиейт връзки с вашата аудитория. 

Маркетолозите създават списъци с имейли на своите регистрирани потребители чрез услуги като MailChimp, AWeber или подобна услуга. Обикновено те дават някакъв стимул за регистрация, като например безплатна сесия за обучение, шаблони или електронна книга. 

Информационните бюлетини често включват партньорски връзки, което позволява на маркетолога да печели пари, когато абонатът кликне върху връзка и направи покупка. 

Създаване на видеоклипове

Хората не харесват само видео съдържание. Те го обичат. Погледнете само YouTube и неговите 2,1 милиарда активни потребители.

Сайтовете за социални мрежи като Facebook, Instagram и TikTok също са идеални за споделяне на видео съдържание.

Видео съдържанието е лесно за ползване от заетите хора и е идеално за показване на хората как могат да използват даден продукт, каква е ползата от него и за изтъкване на предимствата и недостатъците. 

Ползи от афилиейт маркетинга 

Съществуват редица фактори, които превръщат афилиейт маркетинга в добра алтернатива за домашен бизнес, включително:

  • Ниски начални разходи. 
  • Не е необходимо да създавате продукт или услуга.
  • Не е необходимо да складирате или зареждате стока.
  • Работете по всяко време и от всяка точка на света, стига да имате достъп до интернет.
  • Потенциал за пасивен доход в зависимост от начина, по който предлагате афилиейт програмите си.
  • Може да се интегрира в съществуващия ви отдалечен бизнес, за да генерира допълнителни печалби.
  • Идеален за блогъри, ментори и всички, които имат уеб сайт.

Недостатъци на афилиейт маркетинга 

Съществуват и някои проблеми, които могат да ви попречат да печелите пари от афилиейт маркетинг:

  • Може да отнеме известно време, за да се генерира трафикът, необходим за генериране на приходи.
  • Възможно е да се появи афилиейт регистрация, така че тя не остава при вас като препращане. Маскирането на URL може да помогне.
  • Няма контрол върху продуктите, услугите или начина на правене на бизнес от страна на партньора.
  • Някои компании са известни с това, че не плащат, въпреки че има начини за проверка и подбор на качествени програми за препращане.
  • Висока конкуренция. Когато откриете добра програма, можете да се обзаложите, че много други вече я популяризират.
  • Клиентът принадлежи на продавача. Статистиката ви ще ви покаже колко продажби и за кой продукт става дума, но в повечето случаи няма да имате информация за това кой е направил покупката, което затруднява препродажбата.
  • Афилиейт маркетингът е често срещан ресурс, който може да привлече нови клиенти. За да не се сблъскате с измама, трябва да изберете най-подходящия партньор и да спазите изискванията за наемането му.

Печели ли се от афилиейт маркетинг

Афилиейт маркетингът е чудесна стратегия за получаване на значителен пасивен доход с малко първоначални усилия, така че можете да печелите, докато спите. Можете буквално да печелите от чужд продукт или услуга, без да се обвръзвате с проблемите по създаването им.

Предвид гъвкавостта и удобството да работите от дома си и да печелите добри пари, афилиейт маркетингът става все по-популярен.

Според Statista разходите за афилиейт маркетинг в САЩ могат да достигнат 8,2 млрд. щатски долара до края на 2022 г., в сравнение с 5,4 млрд. щатски долара през 2017 г.

Така че, ако искате да печелите пари онлайн без много инвестиции, афилиейт маркетингът може да бъде добър вариант за вас.

Колко печелят афилиейт маркетолозите?

Хубавото на афилиейт маркетинг е, че не е необходимо да инвестирате време и усилия, за да създадете продукт, който да продавате.

Можете да започнете да продавате нещо като афилиейт веднага щом имате платформа, на която да го продавате. По този начин афилиейт маркетингът може да бъде чудесен начин за получаване на допълнителни доходи без много усилия и първоначални разходи.

Все пак това не е начин за бързо забогатяване.

Подобно на всички идеи за пасивни доходи, създаването на приличен поток от приходи изисква време и усилия.

И така, колко можете да спечелите, след като започнете да работите с афилиейт маркетинга?

Това зависи най-вече от това доколко сте решени да работите и колко време, енергия и фокус сте готови да вложите в това. Това зависи и от няколко други фактора:

Процентът на комисионата, която получавате за всяка продажба на афилиейт продукт или услуга.
Размерът на вашата аудитория.
Доколко сте успешни в популяризирането на тези продукти или услуги сред аудиторията си.

Обичайните проценти на комисионите варират в зависимост от партньорската компания, с която си партнирате, и от видовете продукти или услуги, които промотирате.
Дигиталните продукти и услуги обикновено предлагат по-високи маржове поради по-ниските си разходи за производство и изпълнение – няма суровини, производство, място на рафтовете, разходи за доставка и т.н.

Тези маржове могат да достигнат до 50 %.

От друга страна, поради всички гореспоменати разходи физическите продукти обикновено предлагат по-ниски процентни маржове, понякога едноцифрени.

За щастие няма реални ограничения за това колко можете да спечелите като афилиейт маркетинг.

Афилиейт маркетингът може да бъде чудесен начин да увеличите съществуващите си доходи или дори да се превърне в основен източник на доходи, ако сте готови да поемете ангажимент.

Но и в двата случая, ако искате да постигнете дългосрочен успех в афилиейт маркетинга, трябва да сте готови да го правите по правилния начин.

Съвети за успешен афилиейт маркетинг

1. Обърнете се към експерт по продуктите
2. Създайте ръководство за продукта
3. Изграждане на списък с имейли
4. Намиране на подходящи термини за търсене
5. Обмислете подхода си
6. Определете стратегията си за разпространение
7. Опитайте да предложите бонус


Както споменахме по-рано, приходите от афилиейт маркетинг в крайна сметка могат да се превърнат във форма на пасивен доход, но все пак трябва предварително да свършите някои тежки задачи. Успехът на вашата програма ще зависи от качеството на прегледа ви.

За да създадете добро ревю, най-добре е да бъдете лични. Споделете своя опит в блога си, в публикация в социалните мрежи, в Instagram Story или във видеоклип в YouTube. Ако пишете лично ревю, дайте откровено мнение въз основа на опита си с продукта и познанията си за него. Колкото по-открити сте, толкова по-автентично ще бъде мнението ви. Хората ще се чувстват по-удобно да следват съветите ви, ако чувстват, че могат да ви се доверят.

Доверието е ключов фактор в усилията ви за афилиейт маркетинг, защото хората трябва да ви имат достатъчно доверие, за да действат според препоръките ви. Нивото на доверие, което ще ви е необходимо, за да реализирате афилиейт продажби, зависи от вашия бранш и от продуктите, които препоръчвате – например, за да бъдете ефективен афилиейт за курс за 1000 долара, е необходимо повече доверие, отколкото за тениска за 20 долара.

Разговаряйте с продуктов експерт

Друга възможност е да интервюирате други хора, които използват продукта или услугата, или дори да интервюирате лицето, което ги произвежда или продава. Това може да придаде на вашето ревю по-голяма дълбочина, създавайки разказ за читателя.

Създаване на ръководство за продукта

Макар че успехът ви в афилиейт маркетинг може да зависи от общия размер на последователите ви, друг начин за стимулиране на трафика е да предоставите ръководство за офертата.

Хората често извършват търсения “как да” в Google, като например “как да спестя пари за колеж” или “как да декорирам стая за пране”. Ако предложите урок, който решава проблема на търсещия и ясно показва стойността на продукта, вашите препоръки ще имат по-голям смисъл в контекста и ще предоставите на клиента по-силен стимул да закупи препоръчания от вас продукт.

Създаване на списък с имейли

Списъкът с имейли е списък с контакти, които сте събрали и които биха искали да получават информация от вас. Важно е да изградите списък с контакти, защото това е един от най-добрите начини за свързване с хора извън социалните мрежи. Когато става въпрос за покупки, направени в резултат на получаване на маркетингово съобщение, имейлът има най-висок коефициент на конверсия (66%) в сравнение със социалните и другите маркетингови канали.

Събирайте имейли от съдържанието си и изпращайте седмичен или двуседмичен бюлетин на абонатите. Афилиейт маркетолозите могат да изпращат много различни неща на абонатите в своя списък:

Безплатни изтегляния
Доклади
Нови публикации в блога
Поглед към вашия живот или бизнес
Забавни истории
Напомняния и новини
Специални оферти

Използвайте списъка си с имейли като възможност да покажете стойност на абонатите. Ако ви изпратят обратно имейл, отговорете им. Бъдете последователни по отношение на честотата и качеството на бюлетина си. След това, от време на време, промотирайте един или два партньорски продукта на абонатите.

Няма твърдо правило за това колко пъти да изпращате промоционални имейли. Просто не ги изпращайте всеки път, когато имате промоция, защото ще излезе, че сте спам и не заслужавате доверие. Ако промотирате добри продукти веднъж месечно, предоставяте стойност само на абонатите, които се нуждаят от тях.

Намиране на подходящи термини за търсене

Ако промотирате оферта чрез публикация в блога, проучете кои ключови думи може да използва някой в търсачката, за да намери отговор на свързан проблем. Google Ads Keyword Planner е чудесен инструмент, който може да ви помогне. (Използването му е безплатно, но трябва да си създадете акаунт.)

Обмислете подхода си 

В зависимост от офертата си преценете колко енергия трябва да вложите в съдържание с инструкции или наръчници, което често е естествен стимул за изпробване на продукта.

Например можете да запишете видеоклип, в който използвате и извличате максимума от физически продукт, или да покажете предимствата на дигитален продукт, например софтуер. Публикациите за разопаковане са популярни, така че ако получите продукта по пощата, документирайте опита си при отварянето му.

Определете стратегията си за разпространение

След като сте написали рекламното си съдържание, споделете го на своя уеб сайт или в платформите на социалните мрежи. Ако имате списък с абонати, можете да създадете маркетингова кампания по имейл. И не забравяйте да имате център за афилиейт маркетинг на уеб сайта си със страница с ресурси, където да споделите кратък списък с всички инструменти, които използвате и обичате.

Опитайте да предложите бонус

Понякога маркетолозите популяризират своите афилиейт програми, като предлагат бонуси на всеки, който закупи офертата. Например можете да дадете безплатна електронна книга, която сте написали, на всеки последовател, който направи покупка.

Подобни промоции насърчават клиентите да купуват, като подслаждат сделката. Те са особено убедителни, ако бонусът, който предлагате, е нещо, което обикновено продавате, защото тогава купувачите могат да видят действителната му стойност в долари направо на вашия сайт.

Топ мрежи за афилиейт маркетинг

Мрежите за афилиейт маркетинг са платформи, към които можете да се присъедините, за да получите достъп до стотици, понякога хиляди продукти и програми за афилиейт маркетинг.

Нека разгледаме няколко от най-популярните:

CJ

В миналото Commission Junction, CJ е прекарала последните две десетилетия в изграждане на взаимоотношения с марки и издатели, за да създаде платформа за афилиейт маркетинг, която си струва да бъде проучена.

Сред рекламодателите, които ще откриете тук, са Priceline.com, Overstock.com и J. Crew.

CJ включва и някои афилиейт програми за присъединяване с едно кликване, за да улесни начинаещите афилиейт маркетьори в началото на тяхното пътуване, като същевременно предлага многоканално проследяване (в браузъри, устройства и т.н.) и стратегически препоръки въз основа на размера на бизнеса, вертикала и региона, когато сте по-утвърдени.

ShareASale

ShareASale помага на начинаещи и опитни афилиейт търговци да създават печеливши дългосрочни партньорства с марки, които тяхната аудитория ще хареса.

С над 260 афилиейт програми, стартирани всеки месец (фирми като Etsy и Rebook вече са се включили), буктрейлър за откриване на продукти за бързо генериране на афилиейт връзки и множество инструменти за анализ и отчитане, ако откриете продукт, който си струва да популяризирате сред аудиторията си тук, няма да се заблудите.

Impact

Преди това Impact Radius, техният Marketplace е създаден, за да предложи на създателите на съдържание безпроблемен начин за монетизиране на работата им и да предложи на аудиторията им много стойност чрез огромен списък с марки, които искат да рекламират, и набор от инструменти за проследяване и автоматизация.

С директен достъп до световни марки като Airbnb, Adidas и Allstate, гъвкава обработка на плащанията и надеждни отчети и сигнали, има голям шанс да ги намерите за чудесно решение за вашата аудитория и бизнес.

ClickBank

ClickBank е свършила добра работа в областта на афилиейт програмите за информационни продукти, предлагайки продукти като онлайн курсове и електронни книги, които няма да намерите толкова лесно на други платформи за афилиейт маркетинг.

Едно предупреждение: Не забравяйте да извършите надлежна проверка, преди да препоръчате това, което намерите тук.

Ако обаче партньорският продукт се провери, това е мрежа за афилиейъ маркетинг, на която можете да разчитате за лесно използване и навременни плащания.

Готови ли сте да започнете да използвате афилиейт маркетинг за своя бизнес?

Подобно на всичко друго в живота, прилагането на афилиейт програма има плюсове и минуси. Дигиталният свят обаче се движи в посока на модела на инфлуенсърите, при който фирмите могат да достигнат по рентабилен начин до огромни аудитории, да създадат партньорства с афилиати и да увеличат приходите си.

Тъй като разходите за реклама се увеличават, афилиейт програмите предоставят мощен начин за достигане до потенциални клиенти за част от разходите.

Нека завършим статията с основните изводи за връзката на бизнеса и афилиейт маркетинга:

  • Афилиейт маркетингът може да увеличи трафика на уеб сайта ви, да повиши осведомеността за марката, да подобри социалното присъствие, да разшири обхвата ви, да донесе по-висока възвръщаемост на инвестициите.
  • За да създадете афилиейт програма, определете целите си, проучете конкуренцията си, определете структурата на комисионите, изберете мрежата и платформата си и проследете данните си.
  • За да откриете афилиати, вземете предвид фактори като качеството на съдържанието им, автентичността на комуникацията им и силата на онлайн присъствието им.

При нужда от консултация или допълнителна информация свързана с афилиейт маркетинга, ние от DigitalMarketing.bg оставаме на Ваше разположение!

 

Дайте Оценка

0 / 5 Оценка 5 Гласували 33

Вашата оценка:

Andreyana Kulina
Andreyana Kulina

Оставете Коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *