За връзка с нас
Пловдив, България,
info@digitalmarketing.bg
Търсите бизнес партньор?
info@digitalmarketing.bg
Тел: +359 988 98 2222
Назад

Защо Маркетинг Автоматизацията е толкова важна?!

След появата си през 80-те години, маркетинговата автоматизация беше запазена марка само за богатите и мощни фирми с огромна клиентска база. Това беше невероятно скъп, поръчков инструмент, който можеше да бъде изграден само в самата фирма.

Въпреки това, поради нарастването на доставчици на third-party услуги и развитието на технологиите през последните години, платформите за автоматизация на маркетинга са по-достъпни от всякога. Предимствата, които те предоставят дават възможност на много бизнеси да ги използват, като услесненията и възможностите пред бизнеса продължават да нарастват с всеки изминал ден. Според 49% от компаниите най-големите ползи от маркетинг автоматизацията са спестяването на време за повтарящи се задачи и улесняването на персонализираните комуникации с клиентите.

Какво е Маркетинг Автоматизация

Автоматизацията на дигиталния маркетинг е софтуерът, който систематизира действията на маркетингова кампания като имейли, социални медии, публикации в блогове, уеб страници, електронни магазини  и други действия, улеснявайки работния процес и спестявайки време и разходи за маркетинг персонал. В резултат на това софтуерът за автоматизация на маркетинга позволява стратегически, креативни кампании за генериране на успешни резултати.

Маркетинговата автоматизация също така дава възможност на маркетолозите да създават последователни и персонализирани потребителски изживявания (Customer Journey). Използва различни канали, които осигуряват последователно и поетапно свързване на потребителското изживяване. Една от основните му цели е да достави правилното съдържание в точното време на точните клиенти. По този начин се изгражда и увеличава доверието им към марката.

Какви са предимствата на автоматизацията на маркетинга?

Има много предимства от маркетинговата автоматизация и как тя добавя стойност към вашия бизнес.

Маркетинговата автоматизация помага на малкия бизнес да остане актуален и конкурентоспособен. За големите предприятия позволява да бъдат в крак с изискванията на многобройните си клиенти в съответната индустрия. Следователно предимствата на софтуера за автоматизация на маркетинга включват:

  • Спестяване на време – кампаниите могат да бъдат насрочени предварително. Така можете да насочите работното си време към други проекти. Системата за автоматизация на маркетинга позволява да планирате различни публикации за различни аудитории в различни комуникационни канали.
  • Повишава производителността – автоматизацията на маркетинга освобождава времето на вашия маркетинг екип от извършване на повтарящи се задачи. По този начин им дава капацитет за мозъчен щурм на нови идеи и повишаване на производителността в други области.
  • Персонализация – имате възможността да създадете индивидуално и уникално изживяване за всеки клиент. По този начин увеличавате ангажираността и стимулирате продажбите.
  • Управление на многоканални кампании – да следите кампаниите си във всичките маркетингови канали от една платформа.
  • Постоянен тон на изказване – Обединявайки всичките си маркетингови кампании, можете да гарантирате, че тонът ви на изказване остава постоянен.
  • Възвръщаемост на инвестициите (ROI) – чрез по-конкретно насочване към клиентите, вашите маркетингови разходи ще се използват разумно и ефективно.

Причините за възприемане на маркетинговата автоматизация далеч надхвърлят простото облекчаване на маркетинговия ви отдел от извършване на повтарящи се задачи. Този инструмент е свързан с оптимизация. Оптимизира се клиентското изживяване, ефективността на процеса на кампанията и времето на вашия маркетинг екип.

Броят на маркетинговите канали непрекъснато се увеличава и става все по-сложен. А маркетолозите, които искат ефективно да се свържат с всички свои текущи и потенциални клиенти. Маркетинговата автоматизация е идеалното решение за преодоляване на пречките, свързани с това.

Дано тази публикация ви даде по-добро разбиране за автоматизацията на маркетинга и защо е важна за Вашия бизнес. Искате да подобрите Вашата маркетинг автоматизация, но не знаете от къде да започенте. Ние с удоволствие ще поговорим с Вас.

https://www.youtube.com/watch?v=acOQU70hshc

Дайте Оценка

0 / 5 Оценка 5 Гласували 5

Вашата оценка:

Andreyana Kulina
Andreyana Kulina

Оставете Коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *