Защо Маркетинг Автоматизацията е толкова важна?!

Защо Маркетинг Автоматизацията е толкова важна?!

Защо Маркетинг Автоматизацията е толкова важна?! 150 150 B. Merdzhov

След появата си през 80-те години, маркетинговата автоматизация беше запазена марка само за богатите и мощни фирми с огромна клиентска база. Това беше невероятно скъп, поръчков инструмент, който можеше да бъде изграден само в самата фирма.

Въпреки това, поради нарастването на доставчици на third-party услуги и развитието на технологиите през последните години, платформите за автоматизация на маркетинга са по-достъпни от всякога и предимствата, които те предоставят дават възможност на много бизнеси да ги използват, като услесненията и възможностите пред бизнеса продължават да нарастват с всеки изминал ден. Към 2018 г. 49% от компаниите редовно използват маркетингова автоматизация.

Какво е Маркетинг Автоматизация

Автоматизацията на дигиталния маркетинг е софтуерът, който систематизира действията на маркетингова кампания като имейли, социални медии, публикации в блогове, уеб страници, електронни магазини  и други действия, улеснявайки работния процес и спестявайки време и разходи за маркетинг персонал. В резултат на това софтуерът за автоматизация на маркетинга позволява стратегически, креативни кампании за генериране на успешни резултати.

Маркетинговата автоматизация също така дава възможност на маркетолозите да създават последователни и персонализирани потребителски изживявания (Customer Journey) през различни канали, които осигуряват последователно и поетапно свързване на потребителското изживяване. Една от основните му цели е да достави правилното съдържание в точното време на точните клиенти, като от своя страна изгражда и увеличава доверието им към марката.

Какви са предимствата на автоматизацията на маркетинга?

Има много предимства от маркетинговата автоматизация и как тя добавя стойност към вашия бизнес.

Маркетинговата автоматизация помага на малкия бизнес да остане актуален и конкурентоспособен, докато позволява на големите предприятия да бъдат в крак с изискванията на многобройните си клиенти в съответната индустрия. Следователно предимствата на софтуера за автоматизация на маркетинга включват:

  • Спестяване на време – Кампаниите могат да бъдат насрочени предварително, което означава, че можете да насочите работното си време към други проекти. Докато това е възможно с други платформи, със системата за автоматизация на маркетинга имате допълнителната полза от възможността да планирате различни публикации за различни аудитории в различни комуникационни канали.
  • Повишава производителността – Автоматизацията на маркетинга освобождава времето на вашия маркетинг екип от извършване на повтарящи се задачи и им дава капацитет за мозъчен щурм на нови идеи и повишаване на производителността в други области.
  • Персонализация – Имате възможността да създадете индивидуално и уникално изживяване за всеки клиент, като по този начин увеличавате ангажираността и стимулирате продажбите.
  • Управление на многоканални кампании – да следите кампаниите си във всичките маркетингови канали от една платформа.
  • Постоянен тон на изказване – Обединявайки всичките си маркетингови кампании, можете да гарантирате, че тонът ви на изказване остава постоянен.
  • Възвръщаемост на инвестициите (ROI) – чрез по-конкретно насочване към клиентите, вашите маркетингови разходи ще се използват разумно и ефективно.

Причините за възприемане на маркетинговата автоматизация далеч надхвърлят простото облекчаване на маркетинговия ви отдел от извършване на повтарящи се задачи. Този инструмент е свързан с оптимизация – оптимизиране на клиентското изживяване, оптимизиране на ефективността на процеса на кампанията и оптимизиране времето на вашия маркетинг екип.

Тъй като броят на маркетинговите канали непрекъснато се увеличава и става все по-сложен, за маркетолозите, които искат ефективно да се свържат с всички свои текущи и потенциални клиенти, то маркетинговата автоматизация е идеалното решение за преодоляване на пречките, свързани с това.

Дано тази публикация ви даде по-добро разбиране за автоматизацията на маркетинга и защо е важна за вашия бизнес. Ако се нуждаете от помощ, за да разберете откъде да започнете или как да подобрите вашата маркетингова автоматизация, ние с удоволствие ще поговорим с вас.

Позвънете ни

+359 988 98 2222

E-mail

admin@digitalmarketing.bg

ДИГИТАЛЕН МАРКЕТИНГ ЕООД © 2021

      Privacy Preferences

      When you visit our website, it may store information through your browser from specific services, usually in the form of cookies. Here you can change your Privacy preferences. It is worth noting that blocking some types of cookies may impact your experience on our website and the services we are able to offer.

      Click to enable/disable Google Analytics tracking code.
      Click to enable/disable Google Fonts.
      Click to enable/disable Google Maps.
      Click to enable/disable video embeds.

      Използваме "бисквитки", за да подобрим практическата ви работа на нашия уебсайт. С разглеждането на този уеб сайт вие приемате използването на "бисквитки".