За връзка с нас
Пловдив, България,
info@digitalmarketing.bg
Търсите бизнес партньор?
info@digitalmarketing.bg
Тел: +359 988 98 2222
Назад

Автоматизация на социалните мрежи

Според проучване, направено от Digg, за една минута се логват около 1 милион потребители във Facebook, а 875 000 души пускат туитове. За същата една минута в Google има средно около 3,8 милиона заявки за търсене, а 347 222 души влизат в Instagram, също се изпращат около 188 милиона имейли.

Тези статистически данни показват колко е трудно за вашия бизнес да бъде в крак с нуждите на клиентите в социалните мрежи. Вие трябва да сте на разположение по всяко време за да отговорите на потребностите и въпросите касаещи вашите клиенти и е необходимо да сте активни във всички социални медийни платформи, които клиентите ви използват често.

Скоростта е важна за днешните потребители и клиенти. Те започват да губят търпението си след 10 минути.

Вече има толкова много социални мрежи, които бизнеса може да използва, за да позиционира марката си пред идеалните клиенти. Необходимо е обаче присъствие в социалните мрежи, което да е насочено към правилната аудитория при последователни взаимодействия, за да се популяризира бранда Ви.

Автоматизацията на социалните мрежи прави това възможно.

Някои други предимства на автоматизирането на вашите маркетингови кампании в социалните мрежи включват:

1. Спестява време

Някога изпадали ли сте в ситуация, когато нямате достатъчно време през целия ден, за да се справите с всичките си акаунти в социалните мрежи? Планирането на публикации, отговарянето на запитвания и поддържането на активно присъствие във всички платформи може да бъде неизпълнимо.

Автоматизацията ви позволява да управлявате всичките си акаунти от едно място. Можете да отговаряте на искания, въпроси за обслужване на клиенти, коментари и въпроси навреме, без да се налага да влизате по отделно в различни платформи.

Някои инструменти за автоматизация ви помагат да намерите актуални теми и да откриете съдържание, което отговаря на целевата ви аудитория.

Автоматизацията ви дава време и за тестване на вашите маркетингови кампании. Ще можете да разберете кое съдържание или съобщение работи най-добре и ще подкрепите своите констатации с реални данни.

Автоматизацията на социалните мрежи също ви дава време да проверите докладите и анализите на маркетинговите кампании. Данните, които получавате, ви помагат да идентифицирате области, които да подобрите в бъдещите кампании. Те могат също така да ви покажат какъв ефект имат настоящите ви усилия върху вашата целева аудитория.

2. Помага ви да бъдете последователни

Постоянството е от съществено значение, когато залагате на маркетинг в социалните мрежи. Вашето съобщение и езика, който използвате, трябва да бъдат последователни. Може да се почувствате като робот, който повтаря едно и също съобщение и използва същия език, но това е голяма част от брандирането.

Изпращането на предсказуемо и ефективно съдържание, увеличава вашите последователи. Ако аудиторията ви знае кога ще публикувате съдържание, то те с нетърпение ще я прочетат.

Автоматизирането ви позволява да имате графици за публикуване в множество платформи. 83% от маркетолозите казват, че следсрочното планиране на социалните мрежи е най-подходящото използване на маркетинговата автоматизация.

3. Увеличава видимостта на бизнеса ви

Автоматизацията ви помага да създадете работеща стратегия за социалните мрежи. Тя гарантира, че вашите съобщения са видими за аудиторията и ви помага да ги доставите навреме.

Автоматизацията на социалните мрежи работи за вас 24/7 в денонощието, така че да сте винаги достъпни за клиентите. Можете да поддържате връзка с аудиторията си, когато те са онлайн.

Имате пълен контрол върху споделяното съдържание, времето на публикуване и честотата. Инструментите за автоматизация ви позволяват да планирате публикации след създаването им. След това те публикуват по ваше желание. Освен това те улесняват честото публикуване на съдържанието ви на различни платформи.

Тъй като инструментите за автоматизация дават подробна статистика за споделеното съдържание, това ви дава възможност да достигнете вашата целева аудитория много по-лесно.

Заключение

Автоматизацията на социалните мрежи е съществен аспект на маркетинга, който бизнесът не може да си позволи да пренебрегне. Той помага на вашата марка да се откроява от конкурентите и опростява вашите бизнес операции по много начини. Маркетинг автоматизацията може да:

  • Увеличи свободното ви време, за да можете да се концентрирате върху това да бъдете продуктивни.
  • Помага ви да управлявате всичките си акаунти в социалните мрежи от една платформа.
  • Позволява ви да публикувате съдържание в точното време за да бъде видяно от най-много последователи.
  • Помага ви да увеличите ангажираността с клиентите, което подобрява доверието към марката. Можете да харесвате, коментирате и да се занимавате веднага с публикациите на клиентите.
  • Увеличите присъствието си онлайн и да подобрите информираността за марката чрез последователно публикуване.
  • Разширите обхвата си, като ви помагаме да достигате клиенти 24/7.
  • Помога ви да публикувате качествено съдържание по актуални теми.
  • Позволява ви да използвате повторно съдържание със освежен вид.
  • Предоставя отчети за данни и анализи, за да помогне на вашия екип да подобри маркетингова ви стратегия за социални мрежи.
  • Помага да сте организирани, като събирате и представяте вашите кампании и проекти на едно място. Тази функция улеснява боравенето с кампании и сътрудничеството с останалите членовете на екипа.
  • Автоматизирането на маркетинговите ви усилия в социалните мрежи ще ви помогне да стартирате кампаниите точно и да намалите натовареността си и да спестите време и усилия.

Какви инструменти за автоматизация на социални мрежи използвате? Моля, споделете ги с нас в секцията за коментари.

Оценете Статията

0 / 5 5 Гласували 1

Вашата оценка:

Andreyana Kulina
Andreyana Kulina

Оставете Коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *