Лого дизайн

Лого дизайн 1318 540 B. Merdzhov

Когато обмисляте всички фактори, които са свързани с изграждането на бизнес, създаването на лого може да не изглежда като основен приоритет.

„Може би изобщо не се нуждая от лого“, шепне тих глас в задната част на ума ви.

Не слушайте този глас; той не можеше да бъде по-грешен. Наличието на лого е неразделна част от това да направите вашата марка успешна – точно там с висококачествени продукти и положителни отзиви.

И така, защо е важно логото? Тъй като то грабва вниманието, прави силно първо впечатление, е в основата на идентичността на вашата марка, запомняща се, отделя ви от конкуренцията, насърчава лоялността на марката и се разпознава от вашата аудитория.

Нека разгледаме по-подробно всички тези точки по-долу.

1. Тo грабва вниманието

Продължителността на вниманието е кратка в наши дни – особено на потребителите.

Докато нещата стоят, компаниите разполагат с около 2 секунди, за да убедят потенциалните клиенти, че техните продукти си заслужават да бъдат обмислени.

Въведете: Вашето лого.

Логото може бързо да привлече вниманието на зрителите и по интересен начин да комуникира основните ценности на компанията. Този кратък период на внимание – знаете, този, който кара потребителите да преценят вашия бизнес по външния му вид – може да работи във ваша полза, ако имате солидно лого, което да говори за вашата компания.

2. Прави силно първо впечатление

Имате един шанс да поправите това.

Логото е първото въведение на потребителите за потребителите. Ако е проектирана добре, то може да предизвика интереса на публиката и да ги покани да научат повече за компанията; ако не, вие просто сте изпуснали потенциална клиентска база.

Това първо впечатление е вашият начин незабавно да съобщите собствеността върху продукта / продуктите, който продавате или нишата, в която доминирате.

Вашето лого представя вашата компания като авторитет във вашето професионално пространство от първа стъпка.

3. Това е основата на идентичността на вашата марка

Успешното брандиране е за разказване на история, която ще повлияе на емоциите на клиентите – обикновена и проста.

И макар да е вярно, че дизайнът на лого е само част от марката на компанията, той служи като основа за целия разказ, върху който е изградена марката.

Цветове, тонове, шрифтове – всичко това се определя от историята, която се опитвате да разкажете, а вашето лого поставя основата на тази история.

По-късно тези елементи ще се преведат от вашето лого върху всички ваши маркови материали – бланки, визитни картички, целеви страници и други – създавайки конкретна, търговска идентичност на марката.

4. Да е запомнящо се

Вашето лого е водача (на вашата аудитория) към целта (вашата компания).

Логотата са точка на идентификация; те са символът, който клиентите използват, за да разпознаят вашата марка. В идеалния случай ще искате хората незабавно да свържат погледа на вашето лого със спомена за това, което прави вашата компания – и по-важното – как ги кара да се чувстват.

Тъй като доброто лого е визуален, естетически приятен елемент, то задейства положително припомняне за вашата марка, нещо което само името на вашата компания може да не направи.

И ако всички сме честни, някои от вашата аудитория вероятно ще забравят името на вашия бизнес (не го приемайте лично – това е човешката природа), но веднага ще свържат логото ви със спомените си за вашата марка.

5. Това ви отделя от конкуренцията

Опитайте да бъдете различни с вашето лого, защото логото на вашата компания казва на потребителите защо вашият бизнес е уникален. Разбира се, може би има още 50 кафенета във вашия град, но вашето е единственото, което се ангажира с устойчивостта, а вашето зелено, земно лого води това съобщение у дома.

Добре проектираното лого на компанията може да комуникира всичко – от произхода на компанията (професионален, спокоен, забавен) до тяхната мисия (забавление, ефективност и иновации) чрез правилната икона или подходящия шрифт.

С други думи, вашето лого е форумът да предава стойностите си и да показва на потребителите защо не сте като конкурентите си – вие сте по-добри.

6. Той насърчава лоялността към марката

Кажете го с мен: Потребителите жадуват за последователност.

С увеличаването на вашата марка, вашето лого ще стане по-познато за широк кръг потребители и това познание създава усещането, че сте надеждни и достъпни.

Помислете за това: Когато пазарувате екипировка за тренировка и внезапно забележите панталони с Adidas, веднага сте готови да купите. Защо? Защото с облеклото на Adidas знаете, че сте в сигурни ръце; Adidas е марка, на която имате доверие. Доверието е изградено върху добре проектирано лого и лоялността към марката бързо се следва.

След като те харесат, клиентите ви ще ви търсят отново и отново – и вашето лого е нещото, което те първо ще търсят.

7. Вашата публика го очаква

И не на последно място:

Вашето лого е първото нещо, което вашата аудитория ще търси, когато види комуникации от вашата марка. То трябва да бъде отпред и в центъра на всички ваши маркетингови материали като визитки, флаери, реклами и т.н.

Ако нямате лого (и такова, което се откроява), тогава ви липсва възможност да направите своя бизнес запаметен в съзнанието на вашата аудитория.

До вас

И така, ето! Както можете да видите, имате нужда от лого; това е жизненоважна част от изграждането на успешен бизнес и марка.

За да отговори на тази нужда DigitalMarketing.bg Ви предлага професионални услуги по изграждане на лого дизайн и цялостна концепция за вашата фирмени идентичност.

Заявка за консултация

Позвънете ни

+359 988 98 2222

E-mail

admin@digitalmarketing.bg

ДИГИТАЛЕН МАРКЕТИНГ ЕООД © 2020
    Privacy Preferences

    When you visit our website, it may store information through your browser from specific services, usually in the form of cookies. Here you can change your Privacy preferences. It is worth noting that blocking some types of cookies may impact your experience on our website and the services we are able to offer.

    Click to enable/disable Google Analytics tracking code.
    Click to enable/disable Google Fonts.
    Click to enable/disable Google Maps.
    Click to enable/disable video embeds.

    Използваме "бисквитки", за да подобрим практическата ви работа на нашия уебсайт. С разглеждането на този уеб сайт вие приемате използването на "бисквитки".