Защо се нуждаем от маркетинг чрез съдържание?
Добрата стратегия за маркетинг чрез съдържание помага за:
- Увеличаване на трафика на сайта ви
- Генериране на осведоменост за марката
- Да образовате пазара
- Увеличаване на ангажираността с вашата марка
- Генериране на продажби в средносрочен план
- Увеличаване на потенциалните клиенти
- Намаляване на разходите за придобиване на клиенти
Маркетинг чрез съдържание е маркетингова техника за създаване и разпространение на подходящо и ценно съдържание с цел привличане, придобиване и привличане на вниманието на точно определена целева аудитория с цел тя да стане бъдещ клиент.
Вашият настоящ или бъдещ клиент не се интересува от вашия продукт, той се интересува от решаването на проблем или предизвикателство, обикновено както организационно, така и лично. Като използват тактиките на входящия маркетинг, компаниите могат да споделят съдържание с намерението да вдъхновят аудиторията си. Вместо да се пробутва информация за продукта, съдържанието има за цел да изпъкне въз основа на елементи като автентичност, лидерство в мисленето, опит в решаването на тези проблеми и др.
Лоялността, изграждането на дългосрочни взаимоотношения и задържането на клиентите са три ключови компонента. Днес потребителите са пренаситени с много фирми, предлагащи един и същ продукт или услуга. Като обучавате клиентите, те ще вземат информирани решения и ще гледат на вас като на експерт по темата.